Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Χριστιανός αντιοπλιστής εν μέσω νταήδων στην Κρήτη


Με περγελούνε στο χωριό τουφέκι πως δεν έχω,
και πως για σαχλομπαλοθιές με ψήφο μου απέχω.

Άνοπλος πως κυκλοφορώ λίγοι θα εκτιμήσουν,
και πως δεν είμαι Κρητικός θα με κατηγορήσουν.

Ποτέ μου τον παληκαρά άντρα δεν προσποιούμαι,
κι όμως κανένα άθρωπο, ή ζώο, δεν φοβούμαι.

Όλο τον κόσμον αγαπώ, όλο τον λογαριάζω,
νταήδες και ταμάχηδες, «μετανοείτε», κράζω!

Κρυμμένα όπλα του Χριστού 
μες στην καρδιά μου έχω,
στο ψευτοαντριλίκι τους 
εγώ δεν συμμετέχω.

Μπαρούτι η αγάπη μου, σφαίρα η κάθε λέξη,
για να μπορεί του Σατανά το μίσος να γιατρέψει.

Τουφέκι έχω τη χαρά την πίκρα να στομώνει,
μαχαίρι την υπομονή να αντέχονται οι πόνοι.

Κοφτήρια, ζυμοπίστολα τα 'χω για την κουζίνα,
σουγιάδες για τ' αμπέλι μου να βγάνει σουλτανίνα.

Απέχω από την πίεση που παίρνει μια σκανδάλη,
 και δίνω αίμα να σωθούν συνάνθρωποί μου άλλοι.

Να φύγουν θέλω απ' το χωριό 
μάνητες και βεντέτες,
στο Χρέος της Αγάπης 
είμαστε όλοι οφειλέτες.

Εξορκισμό με τον παπά κάνω και περιμένω,
να μη ματώνει άθρωπος μ' όπλο σατανισμένο.

ΥΓ

προζύμι από τον αγιογράφο Νίκο Δαμιανό
πιέζει για αντιοπλισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου