Γενοκτονίας μνημειακή τέχνη (μοντερνιστική ματιά)
Πυρρίχιο Πέταγμα, 2017, Πειραιάς,
του Παναγιώτη Τανιμανίδη
...αφηγήσεις του πατέρα μου: πώς άφησε την πατρίδα του, πώς ξεριζώθηκε. Το πρώτο σπίτι του ήταν ένα βαρέλι από σαρδέλες και ένα βαρέλι από μούστο και εγώ μέσω της ανάμνησης αυτής της εικόνας που μου διηγήθηκε βρήκα τον τρόπο να εκφράσω το δαιδαλώδες ταξίδι των Ποντίων...
...ακολουθεί τα ίχνη της νεωτερικής αντίληψης που θέλει την τέχνη, και μάλιστα τη γλυπτική, ως άρνηση «μιμήσεως»...
Les Réverbères de la Mémoir, 2018, Geneva
Οι Φανοστάτες της Μνήμης, Γενεύη
Το δικαστήριο της Γενεύης απέρριψε τον περασμένο Ιανουάριο την έφεση κατοίκων που ζουν κοντά στο πάρκο, σύμφωνα με την οποία η παρουσία του έργου «πολιτικοποιούσε το χώρο» ενώ θα έπρεπε να είναι «ένας χώρος πρασίνου όπου κανείς μπορεί να χαλαρώσει».
imgs
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου