Στην πρώτη εικόνα, αρχιτέκτονες από τη Σαγκάη κατασκεύασαν
αυτό το δωμάτιο τσαγιού με όψη ξύλινου τούνελ
(βίντεο που δείχνει την κατασκευή του)
Στη δεύτερη, από τον Ιάπωνα αρχιτέκτονα
στο Βυζαντινό Μουσείο Αθηνών
Λείπουν νυχτερινές φωτογραφίες
από αυτή την αναπνέουσα αρχιτεκτονική.
...εξωτερικά δημιουργείται ένα οργανικό σχήμα όμοιο με κουκούλι και μήτρα, ενώ, στο εσωτερικό, το μεταβαλλόμενο φυσικό φως δημιουργεί μυστικιστική εντύπωση σπηλαίου. Οι γνώστες της ιαπωνικής τέχνης στην ανομοιογένεια της εξωτερικής φόρμας του περιπτέρου αναγνωρίζουν επίσης τις επιρροές από την ιαπωνική κεραμική, πιο συγκεκριμένα από τις αγαπημένες κούπες του ειδήμονα του τσαγιού Φουρούτα Οριμπέ (1543-1615), https://en.wikipedia.org/wiki/Furuta_Oribe , το όνομα του οποίου πήραν όλες οι αντίστοιχες αίθουσες τσαγιού.
τσαγιομάγαζα
ΥΓ
...στο εσωτερικό του μουσείου, μια εγκατάσταση του γνωστού καλλιτέχνη Yasuhiko Hayashi. Το «Παραμοντελιστικό γκράφιτι, 2012» στήθηκε για τις ανάγκες της έκθεσης «Λαμπαδηδρομία προς το Τόκιο – κληρονομιά & αφομοίωση», η οποία δεν θα πραγματοποιηθεί εξαιτίας της πανδημίας. «Ο παραμοντελιστής Γ. Χαγιάσι έχει εφεύρει το νέο ιαπωνικό γκράφιτι που είναι σαν ανάγλυφο. Χρησιμοποιεί υλικά που θυμίζουν ράγες από παιδικά τρενάκια, που διατρέχουν τοίχους, δάπεδο και οροφή, και ανάμεσά τους, σχηματίζονται κώνοι από λευκή άμμο, που χρησιμοποιείται για την κατασκευή των γλυπτών. Συνθέσεις αφηρημένες οι οποίες όμως περνούν το μήνυμα του καλλιτέχνη: “ένα καλλιτεχνικό σάλπισμα ενσυνειδησίας και έγερσης από τη μακαριότητα του εφησυχασμού”»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου