Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

~Δελφίνια στην Αγιά Σοφιά~Ayasofya'da yunuslar~


Δελφίνια στην Αγιά Σοφιά
παίζουν και κολυμπάνε
στη ράχη τους Αρίωνες
έχουνε κι αγαπάνε
να ακούνε δίγλωσσες λαλιές,
χρωματιστά τραγούδια,
μαζί τους φτερουγίζουνε
ναού τα αγγελούδια.

Μαντίλι των εικόνων της
ο άνεμος γυρίζει,
με πρόσωπα ο ήλιος μας
νου και καρδιά φωτίζει.

Μέσα μπες, 
διώξε τη λύπη,
ξένος είσαι 
στον πλανήτη.

Στο χαλί μου ξεκουράσου,
το τραγούδι τώρα άκου:

♫Αχ αγέρα π' ανεμίζεις του πελάγου τον αφρό
Αχ αγέρα που θροΐζεις με του λύχνου μου το φως
Φύσα μέσα στην καρδιά μου σκόρπισε μου τον καημό! 

Μάθε μου το φύσηγμά σου 
Πάρε με στο πέταγμά σου
Το ξημέρωμα να με εύρει 
στην αιθέρια αγκαλιά σου!

~~~~~~~~~~~~~~~

Ayasofya'da yunuslar
Arionlar ile sırtında
oynarlar ve yüzerler.
İki dilli konuşmaları 
ve renkli şarkıları severler,
beraber tapınağın 
melekler uçarlar.

Eşarbı örten resimleri 
rüzgâr dönüyor,
yüzlerle güneşimiz
zihni, kalbı aydınlatır.

İçeri gel,
kederi defet,
dünyada sen
 yabancısın

Halımda rahatla,
şarkıyı şimdi dinle:

♫ Αh, rüzgâr esersin
 denizin köpüğünü,
ah, rüzgâr hışırdarsın
 yağ lambamın ışığıyla,
es kalbimin içinde,
özlemim dağıt!

Bana esmeyin öğret,
beni uçuşuna götür,
gün doğumu beni bulsun
senin göksel kucağında!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Από το τραγούδι Αγέρας
(Rüzgar - Ah ağera)
το 1999, με τη διπλωματία των σεισμών
έγινε και αυτό



συνεικόνισμα από δύο κοινές δηλώσεις Ελλήνων και Τούρκων Πρασίνων


Πράσινοι Ελλάδος & Τουρκίας
Green Party of Turkey & Greece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου