Κυριακή 26 Μαΐου 2019

Εκλογές γυαλόχαρτες τρίβουν την οικόνομη:


τρίβουν οι τυπόχαρτοι,
τρίβουν οι διαφήμιστροι,
τρίβουν τα κανάλια τους,
τρίβουν κι οι γκανιότηδες
κέρδη εκλογότριφτα.
(δουλεύουν τα κοπέλια μας,
ελπίζουν οι γνωστοί τους)

Υποψήφιε, θυμήσου:

Με το γυαλί 
την όραση 
θαμπώνεις,
με το χαρτί αφή 
τρίβεις, αναστατώνεις.

Δεν αρκεί, απλώς, 
η οθόνη να σε φέξει,
θέλει και την εικόνα σου
ο Έλληνας φετιχιστής
κρυφά να χαϊδέψει.



.....οι συγκεκριμένες ημέρες των εκλογών σημαίνει για τους τυπογράφους απίστευτες ώρες δουλειάς, μα ταυτόχρονα πολύ μεγάλα κέρδη, ακόμα και εν έτει 2019, στην ψηφιακή εποχή: «Το χαρτί είναι αυτό που έχει το περισσότερο κόστος και το καλό για τους υποψήφιους στις ευρωκλογές είναι ότι το χαρτί το χρηματοδοτεί το κράτος. Οι εκλογές για εμάς τους τυπογράφους σημαίνει σκληρή δουλειά, αλλά και κέρδη, καθώς παρότι έχουμε μπει στην εποχή των Social media, οι υποψήφιοι εξακολουθούν να ζητάνε έντυπα».

Σύμφωνα με τον κ. Τσαλδάρη, όποιος υποψήφιος βγάζει τα περισσότερα έντυπα για να διανείμει στο κοινό, το πιθανότερο είναι ότι θα εκλεγεί: «Έχει ακόμα δύναμη το έντυπο. Η πείρα μας μας έχει δείξει ότι ο κόσμος θέλει να πιάνει στα χέρια του κάτι που να λέει πληροφορίες για τον υποψήφιο, να του το δώσουν στο δρόμο, να το πάρει μετά στο σπίτι του να το διαβάσει. Όσο περισσότερα έντυπα βγάζει ένας υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, όσο περισσότερος κόσμος τον δει ‘’τυπωμένο’’ στο χαρτί, τόσο περισσότερους ψήφους θα πάρει».


Οι ψηφιακές τιμές κυμαίνονται συνήθως από 3.000 – 10.000 ευρώ – για τρεις μήνες – για έναν υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο, 5.000 για Περιφερειακό Σύμβουλο, 15.000 για έναν υποψήφιο δήμαρχο, ενώ η ‘’ταρίφα’’ ανεβαίνει αν ο πελάτης έχει βάλει ως στόχο του την Ευρωβουλή: Εκεί το συνολικό ποσό μπορεί να απογειωθεί, αγγίζοντας ακόμα και τα 40.000 ευρώ, τα οποία μάλιστα, ο υποψήφιος θα τα δώσει, αλλά υπάρχει τελικά και μεγάλη περίπτωση και να μην εκλεγεί! Τα χρήματα αυτά, βέβαια, δεν τα εισπράττουν μόνο οι χειριστές των λογαριασμών, αλλά στην ουσία χωρίζονται εξ ημισείας με αυτά που λαμβάνει η Google και τα κοινωνικά δίκτυα για τις διαφημίσεις.


http://www.fmvoice.gr/index.php/oikonomia/eidiseis/item/218788-tziroi-xiliadon-evro-gia-tous-epaggelmaties-ton-eklogon-oi-times-kai-to-facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου