Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

NO HUG, NO WORK! (Απεργία αγκαλιάς)





Στο τραπέζι διαπραγμάτευσης, παρουσία του διαιτητή απεργίας, οι απεργάτες αγκαλιάς έθεσαν ζήτημα λέγοντας: «Με τι καρδιά δουλειά, δίχως αγκαλιά!»

Πρώτη φορά ακούω απεργία με αχρήματα αιτήματα, και δεν θα μπορούσε, μιας και έχετε καλύτερους μισθούς και ασφάλεια σε σχέση με τους περισσότερους ανταγωνιστές...απεργία αγκαλιάς;; τι είναι αυτό;; συντακτική ανάλυση!

—Eτερόπτωτος προσδιορισμός, γενική του σκοπού, απεργώ με σκοπό την αγκαλιά.

—Σαν την απεργία πείνας;;

—Γενική αντικειμενική, απεργώ την πείνα, σταματώ να πεινώ.

—Και μένα αντικειμενικός είναι ο αντιαγκαλισμός, ανταπεργώ την αγκαλιά, γιατί τα κέρδη μου από τον δικό σας ανταγωνισμό, σας δίνουν δουλειές, για να μπορείτε τώρα να μου απεργείτε. Κοινωνίες εναγκαλιστικές είναι υπανάπτυκτες.

—Το κακόψυχο εργασιακό περιβάλλον μειώνει την απόδοση των εργαζομένων. Απαιτούμε αγκαλιές και αλληλοκατανόηση.

Η αγκαλιά με άτομα εκτός αίματος και στενής παρέας είναι εισβολή στην προσωπικότητα του άλλου και ενδεχόμενη σεξουαλική παρενόχληση. Η αγκαλιά οδηγεί σε χαλαρότητα και μείωση του ανταγωνισμού. Να είναι χαλαρός ο ηγέτης και η αυλή του, κατανοητό, αλλά να είναι τα γρανάζια χαλαρά, αυτό, συμπολίτες, οδηγεί σε γενική παρακμή και φτωχοποίηση. Δεν έχεις ακούσει για δημιουργικό άγχος;;

—Να δοκιμάσουμε συνεργατικό μοντέλο, μήπως τα κέρδη είναι περισσότερα;;

Η επιχείρηση είναι οικογενειακή, δεν μου το επιτρέπει η διαθήκη του παππού μου. Δεν έγραφε να μοιραστώ τον κόπο του, αλλά να παραδώσω με ασφάλεια και τον δικό μου κόπο στα εγγόνια μου. Έτσι λειτουργεί ο κόσμος τόσα χρόνια, δεν ρισκάρω με το έτσι θέλω να γίνω πειραματόζωο και σεις να χάσετε τις δουλειές σας.

Δώσε, τουλάχιστον, μια νοητή αγκαλιά.

Τι είναι αυτό;;

—Κατανόηση του άλλου, αγκάλιασέ μας με το μυαλό σου.

—Αν είχα περίσσιο χρόνο, να είσαι σίγουρη πως θα έδινα. Οι ρυθμοί ζωής δεν επιτρέπουν.

Να προσλάβετε, τότε, εργασιακό ψυχολόγο.

Αυτό είναι έξτρα κόστος, δεν προβλέπεται. Αν το έχετε, όμως, τόσο ανάγκη μπορούμε να μοιραστούμε τη δαπάνη του. 

—Να ψάξουμε για ΕΣΠΑ.

—Δεν ψάχνουμε καλύτερα πως προύκυψε το σύνθημα, αγαπητή απεργάτισσα;;

—Σε έναν πρώην έκανα διάφορες δουλειές και θελήματα. Σε περίοδο εποχικής κατάθλιψης, πέρυσι, του ζήτησα να βρεθούμε να μιλήσουμε...χάθηκες του, λέω, «I am losing you» στέλνοντας του Κίρκα το τραγούδι, https://youtu.be/NnXuswQAqpM...«πράμα δεν χάνεις, μου λέει, ξέχασα να σου πω να έρθεις να καθαρίσεις τα χαλιά»...τότε απάντησα: «NO HUG, NO WORK!  Αναγκάλιαστη αρκούδα δεν χορεύει, σκουντουφλά, κι ο κόσμος σκάρτη την εμπαίζει»...ξαναβρεθήκαμε, πέρασαν δέκα μήνες, μου ζήτησε να πάμε σε διάλεξη ψυχολόγου και απάντησα: «σήμερα ημέρα της αγκαλιάς, ψυχολόγος που δεν ποστάρει για αυτήν, για μένα δεν αξίζει». Και με διέγραψε. 

Αλίμονο σε κείνον που ελπίζει σε ανθρώπους...«ἀγαθὸν πεποιθέναι ἐφ' ἑαυτόν, ἤ ἐλπίζειν ἐπ' ἄνθρωπον»...Μόνο η προσωπική εργασία και η στενή οικογένεια θα σε στηρίξουν. Εκτός από τον εαυτό σου, δεν σου ανήκει τίποτα. Μόνοι μας ερχόμαστε, μόνοι μας φεύγουμε σε αυτή τη ζωή. Μη σπαταλιέσαι άδικα από εδώ και από εκεί.

Είπα το σύνθημα σε φίλη μαθήτρια. Μετά από ένα πολύλεπτο κήρυγμα στο σχολείο για να συνειδητοποιήσουν τη θέση και το καθήκον τους, για ποιο λόγο είναι μαθητές, η μικρή παρέδωσε λευκή εργασία με γραμμένο πάνω: «NO HUG, NO HOMEWORK!» Την έστειλαν σε σχολικό ψυχολόγο.

Όλα ξεκινάν απ' την παιδεία. Αν δεν μπορεί ο δάσκαλος να εμφυσήσει στον μαθητή πίστη για την καριέρα και τα κέρδη του ανταγωνισμού, πώς θα σωθεί η κοινωνία;; πού θα βρω το δίκιο μου;; εγώ θα κάνω τη δουλειά του;;

Το ένστικτό μου λέει πως εγώ έχω δίκιο, αλλά μου λείπει διάβασμα, ανάλυση και σύνθεση.

—Τουλάχιστον έχεις αυτογνωσία. Το αίτημα λήγει με την τοποθέτηση εργασιακού ψυχολόγου. Θα λειτουργεί σαν μηχανή αγκαλιάς, hugging machine, με τα τεράστια νοητά χέρια βοηθείας του θα σβήνει κάθε αχρήματο παράπονο. 
https://inseconds.blogspot.com/2012/05/hug-machine.html

.....

Έλα πατέρα, η απεργία έληξε, δεν χρειάστηκε βία και ένταση. Δεν σπούδασες τον γιο σου άσκοπα στη χειραγωγική. Με τον ψυχολόγο θα τους ελέγχουμε καλύτερα. Έχω κάποιον γνωστό μου υπόψη. Φιλιά και αγκαλιές στην οικογένεια. Εκεί που δίκαια αρμόζουν και ταιριάζουν αγκαλιάσματα.


img

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου