εφώναζαν χτες:
«δείξε τουλάχιστον
ντοκιμαντέρ
για κατεχόμενες ζωές
και για αρχαία μίση»
Αφού δεν μπόρεσες
υπόσχεση να αγγίξεις ,
η διαπραγμάτευση
κοιμάται μες στην κρίση,
θυμήθηκα της Κατερίνας είδηση,
επιτοίχιο μαρτιάτικο τραγούδι
για τον διαγωνισμό τραγουδιού τ' Απρίλη,
Ελληνικού Μαθητικού Ιντερνετόφωνου
European School Radio
και έψαξα να δω
τα αποτελέσματα
https://drive.google.com/file/d/15pXvIs2s36hAG2ehFEpSZAAtv7Fr7N2A/preview
Μικρό παιδί
μες στη θολή βροχή
ψάχνει να βρει
στον δρόμο έχει χαθεί
πηδά στο κενό,
έχει ψυχή θεριό,
και την αυγή
μακριά απ' τη βοή...
...σε βρίσκω τρομαγμένο,
σε βλέπω κουρασμένο,
απλώνω χέρι να πιαστείς...
...ψάχνει το φως,
στον φόβο μοναχός
μοναδικός, πάντα του σκεπτικός...
...ξέρω πως δεν τους μοιάζεις
ίσως και τους τρομάζεις,
όμως εσύ μην τους μισείς.
Στο μίσος του κόσμου
(Ζαΐν από Ιράκ)
https://en.wikipedia.org/wiki/Zain_(name)
Με ιδιαίτερη συγκίνηση την Παρασκευή 12 Απριλίου , στο εκθεσιακό κέντρο της Ι.Μητρόπολης Δημητριάδος στα Μελισσιάτικα , έγινε η βράβευση του Γυμνασίου Ιωλκού με το πρώτο βραβείο καλύτερου τραγουδιού σε Γυμνάσιο , σε ένα κατάμεστο από μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επίσημους φορείς . Το τραγούδι μας με τίτλο "ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ" βραβεύτηκε στον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ "ΚΑΝΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ" στο 6ο Φεστιβάλ Ραδιοφωνικού Διαγωνισμού σχολείων.
Για να γραφούν οι στίχοι αυτού του τραγουδιού εργάστηκε η τάξη υποδοχής του Γυμνασίου μας, με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Ελένη Νάκου. Οι μαθητές της αφηγήθηκαν στην αγγλική γλώσσα τις εμπειρίες από την περιπετειώδη πορεία τους. Στη συνέχεια έγινε η μεταφορά τους στη γλώσσα μας και η σύνθεσή τους με στίχους που έγραψαν μαθητές της Β΄Γυμνασίου του σχολείου μας.
Η μουσική σύνθεση που δημιουργήθηκε ειδικά για να επενδύσει τους συγκεκριμένους στίχους ανήκει στον καθηγητή μουσικής Δ.Ε. κ. Θωμά Οικονόμου, ο οποίος έκανε και την ηχογράφηση μέσα στο σχολείο μας αλλά και την τελική μουσική παραγωγή.
Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κ. Παρασκευά Κέλλυ , εκπαιδευτικό φιλόλογο του σχολείου μας για την έμπνευση και το συντονισμό του όλου εγχειρήματος καθώς επίσης και την κριτική επιτροπή του Διαγωνισμού .
με απονεμητή
τον μουσικό Νίκο Ζιώγαλα,
ενδιαφέρουσα αντίθεση, που λέει, πως κρυφά από
τη μάνα του έδωσε σε διπλανή πόλη
την πρώτη συναυλία του
Σελίδα Γυμνασίου Ιωλκού
https://www.facebook.com/balamotiev/
και περσινό βίντεο
με τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας στη Μαγνησία
να μιλάει για το πείραμα
και κάποιες αντιδράσεις γονέων
Ανησυχίες και προτάσεις γονέων του Γυμνασίου Ιωλκού
για τα προσφυγόπουλα
«Μέσα σε κλίμα συγκίνησης οι μαθητές του Γυμνασίου καλωσόρισαν τους πρόσφυγες με ένα δυνατό «καλώς ήρθατε». Και είμαστε περήφανοι για τους καθηγητές και τους μαθητές μας. Βέβαια υπάρχουν κάποιες ανησυχίες από ορισμένους γονείς, καθώς όντως είναι κάτι καινούριο. Εμείς μιλήσαμε μαζί τους την Τετάρτη και χθες λύσαμε τις απορίες τους και μας είπαν ότι μπορούν να ενταχθούν όλα τα προσφυγόπουλα και να μετέχουν της ελληνικής παιδείας».
Ένα γλωσσάρι για εκπαιδευτικούς σε τέσσερις γλώσσες και διαλέκτους αλλά και έναν κανονισμό σχολείου μεταφρασμένο στις ίδιες γλώσσες για τα προσφυγόπουλα που θα φοιτήσουν σε Γυμνάσια και Λύκεια της Μαγνησίας, ετοίμασαν εκπαιδευτικός αγγλικής φιλολογίας και οι μεταφραστές στους χώρους φιλοξενίας προσφύγων στη Μαγνησία.
Την πρωτοβουλία είχε η Χαριτίνη Χατζή, εκπαιδευτικός της Αγγλικής Φιλολογίας στο 2ο ΕΠΑΛ της Ν. Ιωνίας, η οποία και ανέλαβε να την υλοποιήσει με την έγκριση του διευθυντή Β’θμιας Εκπαίδευσης Σωκράτη Σαβελίδη. Όπως ανέφερε ο κ. Σαβελίδης, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, “η κ. Χατζή σκέφθηκε ότι θα της ήταν δύσκολο όπως και στους άλλους εκπαιδευτικούς να επικοινωνήσουν με τα προσφυγόπουλα τις πρώτες ημέρες, έως ότου μάθουν λίγα ελληνικά ή αγγλικά. Βασικές προτάσεις επικοινωνίας, όπως χαιρετισμός, πως ονομάζεσαι, αύριο έχουμε εκδρομή, τώρα παίρνουμε παρουσίες κ.α. Το γλωσσάρι πλαστικοποιήθηκε και θα βρίσκεται σε κάθε γραφείο εκπαιδευτικού που θα υποδεχθεί προσφυγόπουλα στην τάξη του” ανέφερε ο κ. Σαβελίδης.
Όμως κάποιοι γονείς συνεχίζουν να αντιδρούν στο Γυμνάσιο Ιωλκού, χωρίς δικαιολογία θα έλεγα. Έχουν κάποια επιχειρήματα του στυλ "ξέρεις αυτά χειρίζονται χειροβομβίδες και όπλα και άλλα". Απορώ πως αύριο μεθαύριο θα πάνε στο σχολείο να ρωτήσουν για την πρόοδο των παιδιών τους και θα αντικρίσουν στα μάτια αυτά τα παιδιά».
προέχουν ειδήσεις πιο νόστιμες,
κα έπαθλα πιο γκλάμουρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου