Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2019

«Αν έβγαινα σήμερα, με το ίδιο ταλέντο, θα ήμουν μία μικρούτσικη περίπτωση»



Είμαι ευτυχής, γιατί είμαι από τις τελευταίες περιπτώσεις που λειτούργησα σε μία εποχή ομοιογένειας, με αποτέλεσμα να μπορώ να λειτουργήσω πανελλαδικά. Αν έβγαινα σήμερα, με το ίδιο ταλέντο, θα ήμουν μία μικρούτσικη περίπτωση
..... 
Μου λένε μερικοί, 'σε αυτήν την κρίση, ειδικά εσύ, δεν πρέπει να γράφεις κάθε μέρα τραγούδια; Τι λέτε ρε παιδιά; Αποθηκεύονται αυτά. Το πότε θα βγουν δεν είναι δικό μου θέμα, είναι δικό τους
......
Πέραν του οράματος, ένας άνθρωπος που διευθύνει, δεν κάνει τίποτα αν δεν έχει τουλάχιστον μία οργανωτική επάρκεια".
"Θα μου πεις, το ήξερες; Όχι. Το έμαθα όμως πολύ καλά τη δεκαετία του '80 όταν ίδρυσα και διηύθυνα το Φεστιβάλ Πάτρας. Για να κάνεις ένα Φεστιβάλ, θυμάμαι τότε, είχες να κάνεις με 160 διαφορετικά θέματα. Ο βασικός λόγος που δέχθηκα αργότερα, το Υπουργείο Πολιτισμού ήταν γιατί είχα την εμπειρία και τη γνώση. Αλλιώς, δεν υπήρχε περίπτωση να το δεχόμουν. Ήξερα ότι έχω οργανωτικές δυνατότητες και πίστευα ότι έχω όραμα, γι αυτό και το ανέλαβα. 
....
 Το ότι είμαι οργανωτικός δεν αποκλείεται να προέρχεται από το γεγονός ότι έχω σπουδάσει μαθηματικά. Δεν ξέρω αν προέρχεται ολοκληρωτικά, αλλά σίγουρα με έχει βοηθήσει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου