Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

Ο Γκαζοτροχαίος και η απάντηση της νιόπαντρης χήρας του


Το 1997, στον δίσκο Σελοτέιπ, με τα τραγούδια «Τάσος ο Τροχοτυχαίος» και «Βασίλισσα της Λύπης» ο Μανώλης Ρασούλης σε μουσική Πέτρου Βαγιόπουλου υπενθυμίζει σε φιλοκτήμονα έλληνα άντρα, ότι αν στους δρόμους δεν προσέχει κι αναχωρήσει πάνω στο γκάζι ξέφρενος, η γυναίκα του θα πάει σε άλλου αγκαλιά. Αν το στοχαστεί, μπορεί να αλλάξει συνήθεια. Κάνε το καλό, κι ας είναι κι από ζήλεια. Στατιστικά, οι άντρες τρέχουν περισσότερο, και μάλιστα χωρίς γυναίκα και παιδιά μέσα, τρέχουν ακόμη περισσότερο, οπότε πρόκειται για σενάριο με ανεβασμένα ποσοστά πιθανότητας.

Ο Τροχοτυχαίος διασκευασμένος εδώ σε Γκαζοτροχαίο, οι αυθεντικοί στίχοι εκεί



Η αφηρημάδα έτρεχε και τράκαρε εν' αμάξι,
κι ο τιμονιέρης μ' άγγελο έχει φτεροπετάξει.

Δεν βρέθηκε, δεν βρέθηκε πόδι φρένο να πιάσει;;

Πέρναγα και είδα μια ψυχή βολίδα,
ξέφρενη, αγγελιασμένη,
με δεξί πόδι βγαλμένη.

Αν απ' το γκάζι τον πόδα δεν σηκώνεις,
μόνος γράφεις τη μοίρα σου και την αποτελειώνεις.
Ας ειν' το χωμα ελαφρύ
γλυκά να σε σκεπάζει,
μπας και το ακούσει άλλος κανείς,
πολύ βιαζόσουν Γκάζη!

Μετά από χρόνια άλλονε βλέπει μέσα στο σπίτι,
παντρεύτηκε η γυναίκα του, κι επείραξε το μέσα του,
και ετοιμάζει μήνυμα στου ονείρου της την κοίτη.

Δεν βρέθηκε, δεν βρέθηκε πόδι φρένο να πιάσει;;

Αν απ' το γκάζι τον πόδα δεν σηκώνεις,
χήρα γυναίκα σ' άλλονε, δύσκολα το γλιτώνεις!


Έρχεσαι μες στα όνειρα μου
και σαν κραυγή μες την καρδιά μου
να λες «σε πρόδωσα πικρά»
Τέσσερα χρόνια τώρα λείπεις
και εγώ βασίλισσα της λύπης
έψαξα για παρηγοριά.

Τώρα με άλλονε μα δε σε ξεχνώ
τάφο δεν κάνω την καρδιά μου όσο ζω
και έτσι θα ζεις βαθιά μου ενώ
όταν πατούσες γκάζι δε με σκέφτηκες
και με τη φρίκη πήγες, κλέφτηκες
και ούτε που σκέφτηκες
πως τα αμάξια δεν πετούν στον ουρανό
κι ο έρωτας δεν ζει μες το κενό

Τι άλλο ήθελες να κάνω
άμυαλε σαν και σένα να πεθάνω, 
να μην πατήσω φρένο στην στροφή;
Έρχεσαι από κει που είσαι,
ουρλιάζεις «σαν και μένα σβήσε, 
αυτό θα πει αγάπη αληθινή»

Τώρα με άλλονε μα δεν σε ξεχνώ
τάφο δεν κάνω την καρδιά μου όσο ζω
κι έτσι θα ζεις βαθιά μου ενώ
όταν πατούσες γκάζι δε με σκέφτηκες
και με τη φρίκη πήγες, κλέφτηκες
κι ούτε που σκέφτηκες
πως τα αμάξια δεν πετούν στον ουρανό
και ο έρωτας δεν ζει μες στο κενό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου