Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Μαμά εγώ θέλω!

.....ΕΣΥ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΣ 
       ΤΟ ΓΑΛΑ ΣΟΥ;;.....


Μαμά εγώ θέλω, μαμά εγώ θέλω, 
μαμά εγώ θέλω, να θηλάσω μαμά
Δώσε μου ρώγα, δώσε μου ρώγα,
το μωρό σου μην κλαίει γοερά!
~
Tο μητρικό γάλα είναι δωρεάν
για τις λοιμώξεις αντισώματα περνάν

Τα ένζυμά του κάνουν εύκολη την πέψη
απορροφήσιμες ουσίες για τη θρέψη
~
Μαμά εγώ θέλω, μαμά εγώ θέλω, 
μαμά εγώ θέλω, να θηλάσω μαμά
Δώσε μου ρώγα, δώσε μου ρώγα,
το μωρό σου μην κλαίει γοερά!
~
Έχει πάντα σωστή θερμοκρασία,
και πιθανότητα μικρή για αλλεργία

Των μικροβίων χαίρει απουσίας
και πιθανότητα μικρή παχυσαρκίας

(ρεφράο)


πλεονεκτήματα μητρικού θηλασμού
https://www.babylino.gr/article/285901/oi-protes-imeres-me-neogennito-sto-spiti )

Mamãe eu quero, mamãe eu quero
Μαμά εγώ θέλω, μαμά εγώ θέλω,
mamãe eu quero mamar!
μαμά εγώ θέλω να θηλάσω

Dá a chupeta, ai, dá a chupeta, ai, dá a chupeta
Δώσε πιπίλα, δώσε πιπίλα, δώσε πιπίλα
dá a chupeta pro bebê não chorar!
δώσε πιπίλα ώστε το μωρό να μην κλαίει

Dorme filhinho do meu coração
Κοιμήσου παιδάκι της καρδιάς μου
pega a mamadeira em vem entra no meu cordão
Πάρε το μπιμπερό και έλα στην καρναβαλική μου ομάδα

Eu tenho uma irmã que se chama Ana
Έχω μία αδερφή που τη λένε Άννα
de piscar o olhoficou sem a pestana
ανοιγοκλείνοντας (τόσο) το μάτι τώρα έμεινε χωρίς βλέφαρο

(refrão)

Eu olho as pequenas, mas daquele jeito
Βλέπω τις μπέμπες, μα με αυτόν τον τρόπο
e tenho muita pena não ser criança de peito
έχω πολύ πόνο που δεν είμαι παιδί του πέτου (από στήθος μεγαλωμένο)



Eu tenho uma irmã que é fenomenal
Έχω μια αδερφή που είναι εντυπωσιακή
ela é da bossa e o marido é um boçal
αυτή είναι μεγάλο ταλέντο και ο σύζυγός της χαζός
(refrão)


...και μία ρίμας μετάφραση...

Μαμά σε θέλω, μαμά σε θέλω
μαμά σε θέλω για μαμ!
Δώσε πιπίλα, δώσε πιπίλα
δώσε πιπίλα στο μωρό για να μη σκα!

Νάνι μικρό μου γλυκιά καρδιά μου
Mπιμπερό πάρε κι έλα στη μεριά μου
Έχω μια αδερφή που την λένε Άννα
απ' τη βλεφαριά έχει μάτι ροκάνα

(Ρεφρέν)

Βλέπω τα μωρά, και το καημένο
έχω λυπηθεί πολύ που δεν βυζαίνω
Έχω μια αδερφή που είναι τέτοια γάτα
άπαιχτη στη σάμπα μα έχει άντρα μάπα

(Ρεφρέν)

Αφορμή για τα παραπάνω η προ 13 ημερών παρουσίαση του βραζιλιάνικου καρναβαλικού τραγουδιού από τη Βαγγελιώ Φασουλάκη με Μανώλη Κανακάκη και Απόστολο Ξυριτάκη.


     
       ..θέλουμε ανάλογο βίντεο και παρουσίαση 
σε κάποια γιορτή μητρικού θηλασμού...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου