Σελίδες

Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2011

Καταχείμονος

 Κρύο,Παγωνιά και μείς Μελέτη Μοναξιάς.
(Καταχείμωνος εκ του μόνος, κατάμονος και καταχείμωνο)

(Α) Και όταν πλαστεί μια λέξη, πρέπει να την ορίσεις  με  συνειρμούς και αντιθέσεις. Το πρώτο σύνολο στη συνάρτηση περιλαμβάνει: (1)"Πeρνώ και μόνο μου καλά", ειν' ο Δυσσέας του Καζαντζάκη που πεθαίνει χαρούμενος στο Νότιο Πόλο. Χάρηκε ο Νίκος απ' τη μιά που τον πέθανε και έβαλε τέλος σε αυτό το συγγραφικό μαρτύριο των 33.333 στίχων, απ' την άλλη φούσκωσε ο λεύτερος ο θάνατος του Ήρωα το Εγώ του Ποιητή. + "Μ' αρέσει να 'μαι αμοναχός, με τους πολλούς δεν κάνω, κοιμάμαι και ονειρεύομαι πως ζω σε κόσμο άλλο" από Χαϊνηδες κι εγώ ο π..ς διασκεύαζω και δεν φοβίζω τσ' ελπίδες να σκορπίζω :-). Το δεύτερο σύνολο ορίζει: (2)"Δε θέλω να 'μαι μόνο και μέσα μου κρυώνω" ειν' απ' τη Νάντια η "Εξωτική Μοναξια" :-) +  "I don' wanna be alone" από Lonely Red Rosy της Λένα Πλάτωνος, που πρωτάκουσα στο Nadia X paints. (και μάλλον κάτι ρόδα από κει τα ζωγράφισε:) (Αν ζωγράφιζες και τον Δυσσέα, μπορεί και ν' άνοιγε ο καιρός :-)

(Β) Πάμε να δούμε τώρα πως η Εργοτελίνα ένιωσε προς τα έξω τη Μοναξιά το Μάη του 2006 με αυτήν εικόνα του PC-άνθρωπου να επανέρχεται σε βίντεο (2:20) το Φλεβάρη του 2011 ("που με περιμένεις πίσω απ' το γυαλί" ...την οθόνη LCD...από "Πτήση 201", πάλι από τη Λένα. Και με τη δεύτερη κυματοειδή αγκαλιά, να εμφανίζεται ξανά στο ναύαγιο του Thunder-Love.


Ειμαι το βλεπεις ναυαγος..που της Θαλασσας ο Φοβος Ξεσηκωσε και γκρεμισε και βυθισε..ενα Φαντασμα,που τραγουδα..Αραγε τί θα πει ο Μινωας ο δικαστης;στον ανεμο,στα κυματα,στα ονειρα,στην αλλαγη μα και στους αλλους ναυαγους...........
........Συν Ναυσικά,γαλήνην αν εδίωκες και Τέχνην ως νόσον εδέχου..Ασκληπιόν αεί ζητών..εγρήγορσιν,υπομονή. ΝΑΥΑΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ~~~~...~~~~


(Διασκεύαστηκε από Παλατινή το 2002,
Επίγραμμα Πλατωνικό :-)
Της Θαλασσας ο Φοβος = Εφηβεία
Ξεσηκωσε και γκρεμισε = Κυκλοθυμία
ενα Φαντασμα,που τραγουδα = Μελιδονίσματα
Μινωας ο δικαστης = Εργοτελέματα
Συν Ναυσικά,γαλήνην αν εδίωκες= Ας καθόσουν στα αυγά σου :-)
Τέχνην ως νόσον εδέχου = Mal du siècle 
Ασκληπιός = Modernism
Ναυαγικής Ερευνητής ≈ CandyBlue Ραντεβού
για να θυμηθούμε οι νέοι τα παλιά. :-)


 Αποψε μυρισε βροχη,του Ιnternet αγνωστε Διαβατη.. κι ειν' η καρδια σου μοναχή κι η Ευτυχία σου φευγατη__Χειμωνας εφτασε νωρίς,χωρις ζεστή να βρεις αγκάλη,καπου θε να βρεξε και σύ,μεσα στης πολης τη φιάλη__ Χειμωνας εφτασε χωρίς να βρει το στομα σου αλλο στομα,σαν καθε χρονο και απορείς... Δεν το συνηθισες ακόμα.......

που είχα πει στη Ροδιά... την ♫Μπαλάντα της Βροχής♫..."Δυνάμεις του Αιγαίου" και Δυνάμεις του Μέσα μας που πλέω... Μάλιστα, ωραία φαίνοντ' ολ' αυτα αλλ' ας ετοιμαστούν οι Ρομαντικοί για Μινωική Δικαστική Προσγείωση :-). Αντι "μεσα στης πολης τη φιάλη" ο εν δυνάμει στίχος λέει "κάπου θενα βρεξε νωρίς, στην Κηφισιά ή στην Εκάλη''. (1)Νατουραλιστικά, από τη Βόρεια Αττική ξεκινά πάντα η Παγωνιά και η Βροχή. (2)Αλλ' αφαιρετικά, οι Έφηβοι Αστοί,:-) έχουμε χρόνο να μελαγχολούμε και στα όνειρα να ζούμε. Η Εργατική Τάξη :-) δεν έχει χρόνο για Μοναξιές και Μελαγχολίες. :-) Καλή Διπολική Ισορροπία εύχομαι ανάμεσα στον Αρη της Ρουτίνας και τις Μούσες της Αφηρημάδας. :-) Και να ξέρεις η χειμωνιά πάντα κάνει καλό στην θερμοκέφαλη καρδιά :-)

Υ.Γ.
Και σε κείνο το ναυάγιο post, αποκριτές ήταν ο CsLaKoNaS απ' την Κρήτη και η Ελπίδα απ' το Βόλο. :-)

8 σχόλια:

  1. Συμπάσχω με τούς ατυχείς εκείνους μοναχικούς, τών οποίων η τρικυμισμένη εφηβεία προηγήθηκε τής σωσίβιας πρόσβασης στο διαδίκτυο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα να μην υπήρχε τότε κάποιο
    δίκτυο...στο όνειρο το νύκτιο..

    και έπειτα που ξυπνήσαμε,
    βιαζόμασταν και αφήσαμε
    ζωές που δεν τις ζήσαμε
    να αναζητούν στο κρύο
    χρώμα...γραμμές...ηχείο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...Και επειδή ο Ασκληπιός εμπνέετ' από διασκεβές και τις Τρελές Ροδιές... :-)

    Πάμε το λοιπόν!

    ------------------------------------

    Δημήτρης Ντίνας: Αποφλοίωση


    Τι μας παρακινεί λοιπόν νοερά

    σε τούτα εδώ τα χνάρια;

    Ποια σεμνή, φευγαλέα συνήθεια;

    Και τι σημασία έχει πια

    που τα φυλλοβόλα ημερολόγια

    έφτυσαν φλούδα - φλούδα

    το Χρόνο στα αζήτητα;



    Διότι αν η φθορά υπήρξε

    η μοναδική αναλαμπή

    της επιούσιας εικόνας μας

    ανέκαθεν προτιμούσαμε τα μακροβούτια

    στο αφρώδες υλικό των ονείρων.

    Και πάντα επιστρέφαμε γυμνοί

    από μια άλλη εφηβεία.


    --------------------------------

    Μαρίνα Ροδιά : Αναδόμηση


    Τι μας παρακινεί λοιπόν εδώ
    στα νοτερά χνάρια;
    Ποια στενή, νυσταλέα συνήθεια;
    Και τι σχημανία έχει πια
    που τα φλογοβόλα ημερολόγια
    έθαψαν χνούδι – χνούδι
    το Χιόνι στα αζημείωτα;

    Διότι αν η μοναδική φθορά
    υπήρξε αναγλομπή
    της επι χούν εικόνας μας έσωθεν
    προστιμούσαμε τα μακρομπούτια
    στο αφιώδες υλικό των ονειρώξεων.
    Και πάντα επιστρέμαμε άλλοι
    από μια γυμνή εφηβεία.

    -----------------------------------

    Μιχάλης Μελιδόνης -- "Ροδόμησις" :)


    Τι με παρακινεί λοιπόν εδώ
    στα ψαρικά χνάρια;
    Ποια στενή, ροδαλή συνήθεια;
    Και τι ροζμανία έχει πια
    που τα ροδοβόλα e-λόγια
    θάψαν ρούδι – ρούδι
    το κουκούτσι στα απαραποίητα;

    Διότι αν η μοναδική ρογδιά
    υπήρξε αναποδιά
    της επι ρουν εικόνας μας έσωθεν
    προορρωδούσαμε τα μακροφρούδια
    στο φρουδικο υλικό των ονειρώξεων.
    Και πάντα επιστειρέμαμε
    μια δομημέν’ παρθενεία ¨:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, ε, ρόμπα θα με κάν'ς! :)

    Να μια.. μελιδονόμηση τώρα:

    Τί μελιδονεί λοιπόν τα νερά
    και τούτα εδώ τα ψάρια;
    Ποια στεγνά, λυσσαλέα ψαλίδια;
    Και τί ξηρασία έχει πια
    που τα δανειοβόλα λαμόγια
    έξυσαν πόντο - πόντο
    τον παγωμένο ιδρώτα;

    Διότι αν το δάνειο υπήρξε
    η μοναδική προβολή
    της περιούσιας εικόνας μας
    ανέκαθεν κινούσαμε τα βατραχοπέδιλα
    στην πορσελάνη των νιπτήρων
    Και πάντα τρέμαμε αληθινοί
    από μια νέα υπερωρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ τρέμω από μια νέα νυχθωρία
    ακούγοντας για δάνειο,
    και ξένα λόγια,
    που αλέθω στο στόμα :-)
    ...μα όλα τα κάνει ο γιατρός
    για να δεχτεί η Εφηβική Ψυχή
    το Κώνειο το Χαριστικό
    :-)

    Καληνύφτα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. επίσημα να πω κι εγώ στη μητρική welcome back :) κ ότι χάρηκα που άρεσε το συγκεκριμένο της Πλάτωνος, η θεική φωνή που τραγουδάει είναι η Etten (Ελένη Τζαβάρα).. μεγάλη αδυναμία γι αυτό το αναφέρω και αυτό, συνήθως ούτε που με νοιάζει, κακώς ίσως, αλλά με μουσικά είμαι άσχετη, ακούω αρκετά δλδ αλλά τίποτα παραπάνω..

    κοίτα να δεις, παραπονιούνται και κει κατ' πότε θα ανοίξει ο καιρός.. τσ τσ τσ

    ο καιρός άνοιξε πάντως.. και με τις χιονισμένες πλαγιές δείχνει πολύ ωραία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :-)
    1.Δε σ' χα πει, "μην έρθεις ξεσκούφωτ΄
    μα μι τα ξανθιά ς τα μαλλιά;"
    πάει η μαντινάς..άλλη φορά..:-)

    2.Welcome back να πω και γω
    στο commenting φίλιων blogs :-0

    3.Το συγκεκριμένο ειν' κολλητικό,
    όπως η μοναξιά :)
    και συ λειτούργησες θεραπευτικά
    ...έκανες το ένα ρόδο, πολλά....

    εισ' καλή στον πολλαπλασιασμό μα όχι
    μου λες στα μουσικά :-)

    xm...Nadia προφέρεις ,Nandia ή Nantia?

    Υ.Γ.
    Παραπονιούμαστε τα ..γλυκοαίματα,
    γιάηντα δεν είμαστε συνηθισμένα,
    σε χιόνια και σε έλατα...:-)

    Kalhmer'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. :-)
    Συναρμόζω με τα δικά μου
    current fragment της Σταυρούλας.



    Δεν έχουμε βυθιστεί (ΝΑΥΑΓΟΣ) ποτέ πάλι σε τέτοια απάθεια (ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑΥΤΕΠΙΓΝΩΣΗ). Έστω για το δράμα του διπλανού. (ΜΟΝΑΞΙΑ) Για πρώτη φορά βιώνει ο καθένας αποκομμένος τη δική του ατομική κατάσταση ως υπέρτατο δράμα και αδιαφορεί για τον άλλον. Ανεβάζει την τραγωδία στο μυαλό του, σχεδόν χωρίς θεατές. (ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ) Το είχαμε μάθει αυτό από τον καιρό της ψευδαίσθησης ότι ακμάζουμε, έχουμε λεφτά, είμαστε σε καλύτερη μοίρα από τους παππούδες και τους πατεράδες μας. Όσο μοναχική ήταν η κορυφή μιας ψευτο-ανόδου τόσο πιο μοναχικός ο πάτος της. (ΚΥΚΛΟΘΥΜΙΑ) Γιατί ταυτίστηκε ο λόγος υπαρξής μας με το “να περνάμε καλά”. Και τίποτα παραπάνω.
    .................................
    (ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΚΑΛΑ :-)



    *Παράφραση του τίτλου του θεατρικού έργου του Δημήτρη Δημητριάδη «Πεθαίνω σαν χώρα».
    http://stavroulascalidi.blogspot.com/2011/03/blog-post_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή