Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

Τα όνειρά μου έχουν αριθμό...



—Ξύπνα αγάπη μου, μέτρα τα όνειρα
στη συσκευή ανάμνησης ονείρων
που μας πήρα!

—Γυναίκα...πάλι λεφτά πεταμένα,

εγώ μυαλό και όνειρα τα έχω μετρημένα.

—Συχνότητά σου ακούω,
δική μου βαριέσαι να βρεις.
Χτυπώ δικό σου παλμό,
βαριέσαι του άλλου ρυθμό.
Τα όνειρά σου έχουν περατότητα,
τα όνειρά μου έχουν αριθμό,
πραγματικό, σε κλάσμα άρρητο,
υπερβατικό και άπειρο.

—Άπειρο της υπομονής μου δεν έχω 'γω ποτό,

που πήγα και παντρεύτηκα γυνή μαθματικό.

—Μαμά, μη μαλώνετε,
αλλάζεις κάθε βράδυ ονείρων πέργκολες,
οι νύχτες σου μεγάλες κι ατέλειωτες,
ήταν μία ακόμα κουραστική νύχτα,
κοιμήσου, μανούλα.

—Κοιμάμαι με μισάνοιχτα της πέργκολας τα φύλλα,
και βλέπω των ονείρων μου συζυγιασμένη νίλα.
Δεν είμαστε στην ίδια την συχνότητα
δεν πιάνουμε τον ίδιο τον σταθμό.
Τα όνειρά του έχουν περατότητα,
τα όνειρά μου έχουν αριθμό.

—Στον άπειρό σου αριθμό που όλα τα χωράει,
συγχώρεσέ και τον μπαμπά που όρια ο νους του βάνει.
Χάνεται ο αριθμός του πι, αυξάνει μα μικραίνει,
είναι για να χωράς και συ σε αγάπη στενεμένη.
Και στον πραγματικό σου αριθμό, ύπνο όταν χορτάσεις,
κάνε σε δυο ποδήλατα βόλτα που μου 'χεις τάξει!





βοηθήματα



Συχνότητα - 1981  
Στίχοι:   Κώστας Τριπολίτης
Μουσική:   Σταμάτης Κραουνάκης

https://el.wikipedia.org/wiki/Π_(μαθηματική_σταθερά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου