Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

«Δεν σου ανήκω!» - You don't own me! (Θεατρική Τριάδα Θηλέων)


Δεν σου ανήκω.
Δεν είμαι δικό σου παιχνίδι. 
Δεν σου ανήκω.
Μη λες: «μη μιλάς με άλλο γίδι!»

Και μη μου λες πως να ζω,
Και μη μου λες τι να πω,
Και όταν βγούμε μαζί,
μη με μοστράρεις γιατί

Δεν σου ανήκω.
Μη χύνεις καλούπι δικό σου.
Δεν σου ανήκω.
Μη δένεις γαϊδούρι δικό σου.

Και μη μου λες πως να ζω,
Και μη μου λες τι να πω,
Και όταν βγούμε μαζί,
Δεν είμαι γλάστρα γιατί

Εγώ σε αφήνω λυτό.
Εγώ σου αφήνω εαυτό.
Για αυτό, άσε μου και συ,
του εαυτού μου γιορτή.

Είμαι πουλί και μου αρέσει πολύ,
Έχω ζωή και ονείρων ακτή,
κολυμπάω σε ό,τι αγαπάω πολύ,
της ζήλειας με πνίγει η φυλακή.

Δεν σου ανήκω.
Δεν είμαι δικό σου παιχνίδι. 
Δεν σου ανήκω.
Μη λες: «μη μιλάς με άλλο γίδι!»


...I 'm a man but this empowers my inner woman LOL...

The First Wives Club, 1996
https://en.wikipedia.org/wiki/The_First_Wives_Club
 Goldie Hawn, Bette Midler & Diane Keaton

You Don't Own Me,  Lesley Gore, 1963
https://en.wikipedia.org/wiki/You_Don%27t_Own_Me

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου